sobota, 12 lutego 2011

#3

Witajcie!
Ostatnie dni były dla mnie baardzo owocne! Zrobiłam gigantyczne zakupy i jestem z nich niesamowicie zadowolona. We wszystkich galeriach handlowych rządzą przeceny, wszystkie sieciówki tną niesamowicie ceny z zeszłosezonowych kolekcji. Wielkie zniżki są w Bershce, Stradivariusie i Pull & Bear. W Focusie byłam już koło 11 więc ludzi było na prawdę malutko i  można było spokojnie przejrzeć wszystkie wieszaki, bez pośpiechu.
Oto niektóre z moich łupów:
                                                           Plecak Stradivarius 29,90zł

                                                                   Pasek House 9,90zł
                                                                Paski Reserved 29,90
                                                           Indianki Sklep Internetowy 39,90
                                                       Koturny Sklep Internetowy 29,90
                                                             Spodnie Rurki Troll 44,90


We wtorek znów planujemy się wybrać całą rodzinką do Focusa bo czternastego mam urodziny a trzeba to jakoś uczcić a lepiej niż zakupami się nie da :)

Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji !

12 komentarzy:

  1. paseczek z kokardką świetny jak i rurki! Zapraszam do mnie. http://xxstreetfashionxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pasek i pierwsze buciki sa mega. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie! http://xxstreetfashionxx.blogspot.com
    Nev

    OdpowiedzUsuń
  4. a właśnie pozwolę sobie ciebie dodać do linków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Blog:)


    zapraszam do mnie:
    www.stomcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    A te rurki są po prostu mega <333
    Dodaję do obserwowanych , dodasz mnie też ? <33

    OdpowiedzUsuń
  7. miętowy to wspaniały kolor *__*

    mimo, ze szał na niego już zmniejszył się ja dalej szaleje za wszystkim co miętowe ;)

    dodaje:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zaczynam. wiec nie mam jeszcze tyle, ale jedna dziewczyna miala 800 zł ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. okk 2 miesiecy ;)

    byłabym wdzieczna, za kliki w 3 pierwsze reklamy na samej gorze, oczywiscie gdy na twoim blogu bd to bede klikala codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam !
    możesz podać mi link do tego sklepu internetowego ??;)
    Bardzo proszę o szybką odpowiedź u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim sklepie kupiłaś te koturny? Super cena :) I bardzo fajne jeansy

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie rownież zainteresował koturenki. Proszę daj znac szukam takich w niezbyt duzej cenie a jestem kompletnie spłukana :/
    mimo ze mam jedną parę koturn ktore chce sprzedac, bo nie sa takimi moimi wymarzonymi :(
    jesli mozesz to prosze daj znac na moim blogu, dziekuje
    pozdrawiam fiska :)

    OdpowiedzUsuń